Binnen Lightronics is kwaliteit een belangrijk aandachtspunt. Er wordt veel aandacht besteed aan de onderdelen, assemblage en verpakking van onze producten. Daarom zijn veel van onze producten Dekra en/of TÜV gecertificeerd, hebben we een ISO 9001:2015, MVO CO₂-Prestatieladder niveau 4 en PSO-3 keurmerk en zijn we SKG en PKVW-erkend.
Om alles in goede banen te leiden is er voor het retour sturen van artikelen van Lightronics een procedure opgesteld conform ISO-richtlijnen. Als u artikelen retour wilt sturen, houdt u dan rekening met het volgende: Voor het retour sturen van artikelen dient u een retournummer aan te vragen. Neem voor het aanvragen van een retournummer een van de volgende stappen:
U ontvangt per email een retourbon met retournummer en barcode. Deze retourbon dient duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde van de zending bevestigd te worden.
Wij hopen u met deze informatie voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen op telefoonnummer (+31) 0416-568600.
Voor defecte artikelen geldt:
- De garantietermijn van artikelen is 1 jaar voor niet LED en 5 jaar voor LED-armaturen (verbruiksartikelen als accu, lichtbronnen etc. zijn uitgesloten)
- Defecten dienen binnen 2 maanden na aanmelding van de reclamatie bij Lightronics afgeleverd te zijn.
Voor beschadigingen en verkeerde leveringen geldt:
Beschadigingen en verkeerde leveringen dienen binnen 5 werkdagen te worden aangemeld bij de afdeling verkoop binnendienst. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer (+31) 0416-568600.
Voor manco’s geldt:
Manco’s dienen binnen 5 werkdagen na verzending te worden aangemeld bij de afdeling verkoop binnendienst.
Voor artikelen welke verkeerd besteld of over zijn van een project geldt:
- Ongebruikte en onbeschadigde producten mogen niet ouder zijn dan 2 maanden;
- De producten dienen binnen 1 maand na ontvangst retour bon in de originele ongeopende verpakking te worden geretourneerd.
- Er zal 15% retourkosten, over de nettoprijs, in rekening gebracht worden. (Masten, Maatwerk en projecten uitgesloten van retourname).
Voor defecten buiten de garantieperiode geldt:
- Defecten buiten de garantie periode van 1 jaar of 5 jaar dienen aangemeld te worden bij de afdeling verkoop binnendienst. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer (+31) 0416-568600
- Reparatie(s) worden pas uitgevoerd na schriftelijke goedkeuring, zie algemene reparatie voorwaarden.